2020-09-23
Az online világban nem minden a hirdetésen múlik. Sokszor gondolják azt a Partnereink, hogy ha nem jön be elég megrendelés, akkor a hirdetéseken kell állítani, módosítani vagy teljesen más platformra kell terelni az értékesítést. A valóság viszont az, hogy sokszor nem a hirdetésen, hanem a landoló oldalon múlik a vásárlás. A honlapoknak nem elég készen lennie, hanem számtalan funkciót kell betölteniük, a meghatározott célok alapján. Amennyiben eladni szeretnénk vagy bemutatkozni, esetleg hírlevél feliratkozókat gyűjteni mind-mind más megjelenésre, funkciókra van szükség. Elsődleges feladat a weboldal célját meghatározni, majd ezt követően kell a weboldalt kialakítani.
Minden héten van olyan megkeresésünk, mely a következő kérdések valamelyikét feszegeti:
A fenti esetekben az első kérdésünk mindig az, hogy mi a célja az ügyfélnek az adott honlappal? Majd ennek megválaszolását követően mi különböző szempontok alapján elemezzük a szóban forgó weboldalt. Első lépésben azt vizsgáljuk, hogy egyáltalán megtalálható-e a weboldal a keresőben a megadott kulcsszavakra. Ha ezt áttekintettük, akkor pedig átnézzük, hogy a megfogalmazott céloknak megfelelően van-e felépítve a weboldal. Az elemzés folyamán nem csak a SEO vagy design elemekre térünk ki, de technikai oldalról, webergonómiailag és tartalmilag is elemezzük a weboldalakat, hogy a céloknak megfelelően tudjanak működni. Az elemezést követően, amennyiben igény van rá, akkor a javasolt módosításokat végre is hajtjuk, azaz segítünk fellépni a következő szintre.
Miért fontos, hogy a céloknak megfelelő kialakítása legyen a honlapnak?
A weboldalnak vezetnie kell a látogató szemét, arra kell terelni, ami a látogatót érdekli. Amennyiben gyorsan elveszik az információkban, nem találja meg, amit keres, akkor hamar ott hagyja az oldalt. De nem csak a design számít a kereső óriásnak és a felhasználónak is fontos a szöveges és képi tartalom, az hogy a számára szükséges információkat lelje fel az adott oldalon, így nem mindegy hogy mit és mennyit írunk termékeinkről, szolgáltatásainkról. Egy másik nem elhanyagolható aspektus a technikai háttér. Amennyiben nem tölt be gyorsan a weboldal, nincs biztonságos felület, hiba oldalakra futnak az aloldalak, akkor az online felület bizalmatlanságot szül a felhasználókban és az, tovább lép az oldalról. Meghatározó terült még a webergonómia, ahol azt vizsgáljuk, hogy mennyire egyszerű az elérési folyamat. Hány lépésre van szükség az egyes akciókhoz, könnyen megérthető-e az oldal, egyértelműek-e a menüpontok és a navigáció.
Nem csupán a felhasználóknak, de a googlenek is készítjük a weboldalt éppen azért, hogy akiket szeretnénk elérni, ők könnyen megtalálják az online platformunkat, így fontos, hogy a kereső óriásnak is megfeleljen a kialakított honlapunk.
A weboldal elemzés szolgáltatásunkban komplex vizsgálatot végzünk, külön, erre szakosodott szakemberekkel (SEO-s, szövegíró, hirdetés kezelő, designer, IT szakember). Nem kell elvetni egy terméket vagy szolgáltatást, ha nem az elvárt a keresletet hozza, érdemes átvizsgálni az értékesítési felületet, mert ez sok esetben megoldja a problémát.
Ha ilyen területen vannak kérdései, vagy bizonytalan a weboldalát illetően, akkor keressen meg minket és segítünk!
+3620/583-2438
Olvassa híreinket, hasznos blogjainkat!