2015-03-30
A Jardinette étterem esetében az együttműködés kezdetén hónapról hónapra dolgoztunk azon, hogy minél többen ismerjék meg a helyet és minél többen jöjjenek is el. A Facebook oldal felélesztése, a folyamatos Facebook kampányok eredménye már a nyár folyamán láthatóvá vált, így a tulajdonos elérkezettnek látta az időt arra, hogy irányításunk alatt az étterem honlapja és ezzel egy időben az étlapja is megújuljon. Ezt követően, a nyár folyamán az együttműködés új szintre lépett és megkaptuk az étterem teljes marketing tevékenységének megtervezésének feladatát.
Amellett, hogy napi szinten dolgozunk együtt az étterem vezetőjével, szövegezzük a cég hírleveleit és készítjük az összes grafikai anyagát, mi tartjuk a kapcsolatot a hirdetési felületekkel és a sajtó képviselőivel is, és folyamatosan kutatunk olyan szakmai kapcsolatok után, amelyek gyümölcsözőek lehetnek az étterem számára.
Olvassa híreinket, hasznos blogjainkat!