Four Step Process x

Lépésről-lépésre a siker kulcsa

Marketing cégként sokszor találkozunk azzal az igénnyel az ügyfelek részéről, hogy indítsunk Adwords vagy FB kampányt és ezzel egyidejűleg kizárólagosan kezeljük a fiókokat. Sőt, egyre többször kapunk olyan megkeresést is, hogy kizárólag online kampányra készítsünk tervet. Mindenkit óva intenénk ettől! Több éves online és offline tapasztalattal a hátunk mögött, több Adwords és FB továbbképzéssel a kezünkben és több sikeres Adwords és FB kampány lebonyolítása után meggyőződéssel ki tudjuk jelenteni, hogy az Adwords és a FB alapok nélkül – értem itt a stratégia meghatározását – nem működik.

Nem elég egy jó céloldal (landing oldal) vagy egy kreatív, gyakran posztolt FB oldal ahhoz, hogy egy vállalkozás sikeres legyen… máról-holnapra biztosan nem. A csapból is az folyik, hogy a kattintás alapú kommunikációs eszközök használata költséghatékony, mert csak kattintásra számolnak fel költséget, ráadásul nagyon pontosan célozhatók, ezért elkerülhető a meggondolatlan pénzszórás.

Nem egyszer kerültünk olyan helyzetbe, hogy a velünk szemben ülő fél meglepődött azon, mikor javaslatot tettünk arra, hogy az Adwords hirdetéseire és a FB kommunikációjára is készítsen stratégiát, ami leköveti cége fejlődését, gyorsan reagál az egyes kampányokból összegyűjtött tapasztalatokra és előre tervezhetően meghatározza azokat a fontos kommunikációs lehetőségeket, amelyeket szeretne megtámogatni ezeken az online felületeken. Amikor jeleztük, hogy az egyes Adwords kampányokhoz külön-külön céloldalt érdemes létrehozni, aminek persze költsége van, és lehetőség szerint az egyes hirdetéscsoportokban egyszerre több hirdetést kell futtatni különböző üzenetekkel, hogy teszteljük, mire is fogékony az egyébként szűken célzott közönség, akkor már talán fordult is egyet velük a világ. És még csak az Adwords-ről esett szó…

Alapvetően igaznak gondoljuk azt, hogy a marketing eszközöket mixben kell használni, aminek ma már megkerülhetetlenül része kell legyen az Adwords és a FB is. Meg kell találni azt az érzékeny egyensúlyt az online és az offline eszközök között, amelyek hatékonyan szolgálják az átfogó stratégiában meghatározott célokat. Az Internetes jelenlét mára már szinte kötelezővé vált a cégeknek, és ehhez első lépésként egy jól működő honlapra vagy FB oldalra van szükség…nem pedig Adwords kampányra vagy FB hirdetésre… az majd csak a következő lépés.

 

Olvassa híreinket, hasznos blogjainkat!

Kategóriák

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE!

    E-MAIL:

    Megismertem és elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot
    Hozzájárulok, hogy számomra a Klassic Kreatív Stúdió Kft. a jövőben hírlevet küldjön