marketing terv

Az eredményért meg kell dolgozni

Munkánk során rendszeresen bele futunk abba a problémába, hogy a minket megkereső ügyfél a saját üzletére nézve sem rendelkezik konkrét elképzelésekkel, a marketinget tekintve – azaz a mi munkánkat tekintve – viszont még ennél is kuszábbak az elgondolásai. Azt nyilvánvalóan nem kell egy marketinggel foglalkozó szakembernek sem bemutatni, hogy legtöbbször azonnali eredményt várnak és az összes minden befektetett után. Ilyen nehéz helyzetben nem könnyű megtalálni a közös hangot a megbízóval, ugyanakkor egyértelmű és őszinte kommunikációval megelőzhető, hogy kialakuljon ez a kellemetlen szituáció.

Alapvető probléma, hogy bár a cégvezetők ugyan felismerik a marketing szükségességét, de könnyen megfeledkeznek a felmérés és kutatás, ezt követően pedig a tervezés fontosságáról. A marketing folyamatos éberséget követel meg, a kampányok eredményeinek kritikus kiértékelését és a kapott eredmények alapján a tervek és következő lépések módosítását, esetleg elhagyását. A marketing csak egy döntésen múlik, de semmiképpen sem egy egyszeri esemény, egyszeri befektetés. Folyamatos munka nem csak a marketinges részéről, hanem a cég részéről is, mert csak így lesz eredménye.

Olvassa híreinket, hasznos blogjainkat!

Kategóriák

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE!

    E-MAIL:

    Megismertem és elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot
    Hozzájárulok, hogy számomra a Klassic Kreatív Stúdió Kft. a jövőben hírlevet küldjön