autómatrica

Autómatrica – avagy hatékony figyelemfelkeltés az óriási reklámzajban

Megannyi alkalommal kérdezik tőlünk, hogy mennyire hasznos egy céges gépjármű felmatricázása? Érkezik-e ezen keresztül megkeresés? Megéri e költeni rá? Mi mindig azt mondjuk, hogy igen. DE nem mindegy, hogy hogyan!

Léteznek kimondottan esztétikus, figyelemfelkeltő autómatricák és vannak kevésbé látványos, inkább letaglózó autó dekorációk. Ez is, mint minden egyéb marketing célra alkalmazott grafikai elem, tervezést és szépérzéket igényel, de ezen a területen más tényezőket is szem előtt kell tartani.

  1. Mindenekelőtt szükséges meghatározni a célt, hogy mit kívánunk elérni a matricával és ezek alapján megtervezni a designt.
  2. Egy másik kiemelkedően sarkalatos tényezője az gépjármű dekoráció gyártásnak, melyet nem lehet figyelmen kívül hagyni: az idő. Amikor az úton haladunk, az autónkat éppen csak pillanatokra látják, így pár másodpercünk van arra, hogy meggyőzzük a leendő ügyfeleket arról, hogy mi vagyunk azok, akik megoldják az ő problémájukat. Természetesen akadnak kivételek, ha éppen parkolunk vagy állunk a piros lámpánál, de az esetek nagy részében a kevesebb néha több elven kell a matricákat tervezni, hiszen pár másodpercünk akad a meggyőzés erejére. A járműveket hosszú szövegekkel, nagyszámú képi elemmel pont ezért nem célszerű dekorálni, jobb megoldás kapcsolatfelvételre invitálni őket vagy a weboldalra, esetleg egy landingre terelni az érdeklődőket, ahol a kellő mennyiségű információt megtalálják.
  3. További hangsúlyos tényező, mely lényeges pontja a tervezésnek: a láthatóság. A gépjármű eleje kevésbé van előtérben, míg az oldala és a hátulja a legfőbb információt átadó forrás, így ezekre az elemekre kell koncentrálni, a kommunikációt építeni.

A fenti perspektívákat figyelembe véve, az autómatrica használata során bámulatos eredményeket lehet elérni, hiszen gondoljunk csak bele, miközben rójuk a kilométereket hány ezer emberhez juttatjuk el cégünk üzenetét, mennyi potenciális ügyfélnek vésődhetünk bele a tudatalattijába.

És hogy példákat is mutassunk, nem rég készültek el legújabb autóflotta dekorációnk teljes, kézzel fogható valójukban. Három Fiat Ducato és egy Ford Transit design-ját terveztük meg és koordináltuk a gyártási folyamatot a GATE Kft. számára, melyek véleményünk szerint igazán lenyűgöző látványt nyújtanak és a marketing kritériumoknak is megfelelnek.

További autómatrica referenciákat tőlünk itt találhat, nézze meg és gondolja át Ön mennyi emberhez juthatna el egy dekoratív autódesig-nal!

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, keressen fel bennünket az info@klassic.hu e-mail címen vagy a 0620 583 2438-as telefonszámon!

Olvassa híreinket, hasznos blogjainkat!

Kategóriák

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE!

    E-MAIL:

    Megismertem és elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot
    Hozzájárulok, hogy számomra a Klassic Kreatív Stúdió Kft. a jövőben hírlevet küldjön