marketing terv

Aki a kihívásokat szereti, állítson össze egy heti bontásos marketing tervet

 

A sajtóreggeli szervezésével párhuzamosan – csak hogy unalmamban ne a karácsonyi ajándékokon töprengjek – elkezdtem összeállítani egy HETI BONTÁSOS marketing tervet a teljes 2016-os évre. Ne csináld utánam, 18 karikás feladat. Már ha csak azt vesszük, hogy folyamatos vele az éjszakázás. A tervet múlt héten prezentáltam az ügyfélnek, aki nem mellesleg Magyarország egyik legnagyobb víztechnológiai központja.

Különleges kérés volt – és nem kevés extra munkát adott – de hosszú távon kifizetődő befektetésnek bizonyult, hogy minden egyes tennivalónál külön definiáltam a részfeladatokat és a felelősöket. Szerintem el sem tudod képzelni, hogy milyen hosszú lett a végső terv. És pontosan ez okozta a legnagyobb problémát is, amikor prezentáltam a tervet: a rendelkezésre álló idő alatt nem tudtuk részletekbe menően átbeszélni. De komolyan mondom: ez legyen a legnagyobb gondom a következő marketing tervvel is. És már megkaptuk a megbízást a következőre. Szóval folyt. köv.

 

Olvassa híreinket, hasznos blogjainkat!

Kategóriák

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE!

    E-MAIL:

    Megismertem és elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot
    Hozzájárulok, hogy számomra a Klassic Kreatív Stúdió Kft. a jövőben hírlevet küldjön