2016-10-11
A marketing (outsourcing) kiszervezés egy egyre inkább elterjedő, jelentősen fejlődő üzleti modell, amely a vállalkozások szempontjából a marketing tevékenységének kiszervezést, erőforrás kihelyezést jelent.
A marketing outsourcing lényegében, egy külsős marketinges igénybevételével a marketing folyamatok teljes, vagy részleges kiszervezését jelenti a professzionálisabb megvalósítás érdekében. Azokat a folyamatokra terjedhet ki a kiszervezés, amelyek az adott vállalkozásnak nélkülözhetetlen ugyan, de nincs elegendő kapacitása, nincs megfelelő alkalmazottja vagy a saját marketingese túl van terhelve.
A marketing outsourching szolgáltatásokra a partnerek szerződést kötnek, melyben rögzítik az elvégzendő feladatokat, az együttműködés feltételeit és az elvárt eredményeket.
Egyre több vállalkozás él a kiszervezés lehetőségével, számos tevékenységet bíznak külső partnerekre (pl. logisztika, könyvelés, biztonság…stb.). A marketing outsourching Önnek azt jelenti, hogy a vállalkozásának marketing kommunikációját, illetve annak részeit külsős cégre bízza.
Mi úgynevezett kihelyezett marketingosztályként ellátjuk cége teljes körű marketing és PR tevékenységét a felméréstől, ötlet kitalálásától (marketing akcióterv, arculat kidolgozás/fejlesztés, a logó terv), a promóciók gyártásán, kiadványok tervezésén, rendezvények szervezésén, honlap készítésén/karbantartásán át, a reklámkampányok teljes körű lebonyolításáig.
Tetszett Önnek, amit eddig olvasott? Kövesse blogunkat, hogy ne maradjon le semmiről!
Olvassa híreinket, hasznos blogjainkat!