tipp kozossegi media posztra borito

5 közösségi média tipp, amivel közelebb viheted termékedet a fogyasztókhoz

A covid 19 járvánnyal beköszöntött a digitális korszak. Aki tudott váltott, aki képes volt ráerősített az online jelenlétre, így ma elmondható, hogy még nehezebb kitűnni a közösségi média fülsiketítő digitális zajából, mint eddig. Az elmúlt időszakot tekinthetjük a tesztelés fázisának is, amikor felmértük, hogy mi működik jobban és mi az, ami kevésbé. Az eredmények megszülettek és az biztos, hogy a következő 5 poszt típus a partnereinknél most sokkal jobban teljesített:

  1. Lapozgatós formátum

Több kép, többet mond! A felhasználók szeretik több oldalról megtekintetni a termékeket, megismerni az előnyöket, DE nem szeretnek sokat olvasni. Facebookon és Instagramon lehetőség van több képes poszt elhelyezésére is, ami erre a célra kitűnően megfelel! Arra figyeljetek, hogy a képek közt legyen egyfajta vizuális átvezetés. Nyilakkal, átnyúló objektumokkal jelezzétek, hogy lapozni kell és érdemes is. A figyelemfelkeltő rövid feliratok sem hiányozhatnak a képekről, ugyanis ezek teszik egyértelművé a képet és viszik közelebb a terméket a fogyasztóhoz.  

Weboldal készítés alapelvek marketing tanácsadás

  1. 3D formátumú képek

Mostanság az egyik leglátványosabb design a közösségi média felületeken a 3D-ben elkészítet és feltöltött vizuális kép típus. A le és felgörgetésre elforduló, bemozgó kép vonzza a tekintetet, felkelti a figyelmet és megragadja a felhasználókat. A legtöbb telefonnal már készíthetőek ilyen képek és egyből meg is oszthatók a hírfolyamban, ahol az oldalt látogatónak meg is jelenik a kis ikon, hogy a kép ide-oda húzásával varázslatos élményben lehet része.

  1. Bemutató kis videó szöveggel

A vírus vele járója, hogy lecsökkentek a személyes találkozások, az emberek kerülik a zsúfolt helyeket és kevés időt töltenek az üzletekben. Ezzel egy időben pedig megnőtt a webes vásárlások, online rendelések száma, amikor is a vásárlónak nehéz dolga akad. Nem foghatja meg a terméket, nem próbálhatja ki, nem látja a színét, a méretét és még sorolhatnánk a választási akadályt gördítő tényezőket. És, hogy ezek alapján hogyan hozhatjuk közelebb a termékünket a vásárlókhoz? Egy kis videó erre tökéletes megoldás. A termék előnyeiről röviden beszélni, kipróbálni, megmutatni közelről, működés közben, összehasonlítani, tesztelni mindig meghozza a kívánt eredményt. A kontaktus személyesebb lesz, mint egy sima képes posztban és többet meg tudhat pár mozgó képkockából a potenciális vásárló, mint esetleg a felhasználói adatlapból. Fontos viszont, hogy a látogatók nem időznek sokat, instant megoldás kell nekik, gyors információáramlás. A legtöbb közösségi média felület is a 60 másodperc alatti videókat támogatja, így próbáljuk meg ebbe belesűríteni az információkat vagy tervezzük két részesre a bemutató videót.

  1. Education, a termék mögött a valódi érték

Az oktatás, a tudás átadása értékkel ruházza fel a terméket és ezáltal a vásárlók többet fognak megtudni az adott problémájukról. Ne csak a megoldást nyújtsuk, hanem a mögötte lévő miérteket is, hogy a fogyasztó tudatosan dönthessen a termék mellett. Ennek a legnagyobb előnye, hogy hosszútávon márkahűséget eredményez, hiszen nem csak a válaszokat adjuk a kezébe, de azt is, hogy miért ez a legjobb döntés, amit a problémájával kapcsolatban meghozhat.

Weboldal készítés tanácsok

 

  1. Mozgó képek, effektek, pár másodperces mini videók

A közösségi média tartalmaknál a mozgás figyelmet kap. A mai felhasználók egy-egy képes poszt felett teljes nyugalommal átgörgetnek. Amennyiben viszont kapnak egy kis látványt, érdekességet, villanást, akkor máris felkapják a fejüket, hogy vajon mi lehet ez! Ha sikerül ütős mozgó képet kitalálni, akkor a megdöbbenés után az biztos, hogy legalább az oldal nevét megnézik, ami máris egy pont a mi javunkra, de sok esetben már kattintanak is, így pedig elérhetjük, hogy további információkat is elárulhassunk a termékről.

Próbáljátok ki bármelyik poszt típust vagy akár mindet és teszteljétek le, hogy a Ti közönségetek aktivitásait, melyik indítja be leginkább. Az biztos, hogy mindegyik több interakciót hoz majd!

Olvassa híreinket, hasznos blogjainkat!

Kategóriák

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE!

    E-MAIL:

    Megismertem és elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot
    Hozzájárulok, hogy számomra a Klassic Kreatív Stúdió Kft. a jövőben hírlevet küldjön