Családbarát

A Dunán a Jardinette

A Jardinette étteremmel lassan 1 éve dolgozunk együtt. A marketing tervet a tulajdonossal és az üzletvezetővel közösen állítottuk össze és az egyes faladatok végrehajtásában is támaszkodhatunk az étterem dolgozóira.

Amellett, hogy a kommunikációban folyamatosan együttműködünk, a tulajdonos bevon minket olyan döntésekbe is, amelyek a szó szoros értelmében nem kötődnek a marketinghez. Ha az éttermet – minden megváltoztathatatlan adottságával, ételeivel, programjaival, kiszolgálásával – termékként kezeljük, akkor a Jardinette élen jár a termékfejlesztésben. Itt nem elég arra gondolni, hogy szezononként új étlappal várja vendégeit étterem, közel nem erről szól a dolog náluk. Rendszeresen járnak külföldre és keresik azokat a lehetőségeket, amelyek hazánkban még nem ismertek.

Olyan, még csak kevés helyen tapasztalható, a vendégek kényelmét szolgáló újításokat vezettek be a tavalyi év folyamán, amelyek jelzik, hogy az étterem nem követni akarja a trendeket, hanem azok előtt járni. Álljon itt néhány példa a teljesség igénye nélkül: a gluténmentes vagy laktózmentes diétát tartó vendégeket is finom ételekkel várják, a kemence megvásárlásánál nem állt nem a folyamat, külön kemencés étlapot állítottak össze, mielőtt egy-egy új ételsort bevezetnek törzsvendégeiknek kóstolást tartanak, ahol a vendég személyesen a séfnek mondhatja el véleményét, útjára indították a francia régiók gasztronómiájába kalauzoló ízutazást és hónapról, hónapra szenvedélyes ételekkel varázsolják el a betérőket.

Ezek mellett – segítségünkkel – folyamatosan megújult az étterem honlapja és FB oldala, fiatalosabb arculatot kaptak az étlapok, a szórólapok és teljesen újraterveztük a hírlevelet is. Ennek a majdnem 1 éves a folyamatnak került fel a korona „fejére”, amikor hétfőn a DunaTV reggeli műsorának, a Család-Barát Magazinnak a szerkesztője kereste meg a Jardinette üzletvezetőjét, mert eljutott hozzá az étterem színvonalas hírlevele és meghívná a másnapi adásba a séfet. Természetesen a meghívást elfogadtuk, Boros Miklós és Kormányos Tamás elvarázsolta a műsorvezetőt és Csepregi Évát és mézes sütőtök krémlevessel és a francia Cassoulet-val.

 – marketing kiszervezés, marketing outsourcing –

Olvassa híreinket, hasznos blogjainkat!

Kategóriák

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE!

    E-MAIL:

    Megismertem és elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot
    Hozzájárulok, hogy számomra a Klassic Kreatív Stúdió Kft. a jövőben hírlevet küldjön